Візитна картка

Мелітопольської загальноосвітньої школи І–ІІІ ступенів № 4

Мелітопольської міської ради Запорізької області

 

1. Повна офіційна назва: Мелітопольська загальноосвітня школа І–ІІІ ступенів № 4 Мелітопольської міської ради Запорізької області.

2. Дата відкриття: 09.01.1996.

3. Повна адреса: вулиця Пушкіна, будинок 77, м. Мелітополь, Запорізька область, 72301.

4. №№ телефонів: 44-89-40, 44-89-39.

5. Директор школи – Коваленко Анжеліна Михайлівна, заступники директора з навчально-виховної роботи: Сівова Тетяна Олександрівна, Тулякова Ксенія Вікторівна, Подшивалова Людмила Павлівна.

6. Координатор профільного навчання – Тулякова Ксенія Вікторівна,      т.(0619) 44-89-39.

7. Е-mail: melznz4@gmail.com

8. Сайт: http://melznz4.ucoz.ru

9Мова навчання: українська.

10. Структура навчального закладу включає в себе школи І–ІІІ ступенів.

Усього учнів – 1001.

Загальна кількість класів – 37:

·  початкова школа (1–4 класи) – 17 класів;

·  основна школа (5–9 класи) – 18 класів: поглиблене вивчення української мови та української літератури у 5 А та 5 Б класах; географії та економіки у 8 А класі; алгебри та геометрії у 8 Б класі; української мови та української літератури у 8 В класі;

· cтарша школа (10–11 класи) – 2 класи: вивчення на профільному рівні предметів філологічного циклу (українська мова, українська література, зарубіжна література), та математичного циклу (алгебра, геометрія).

11. Наявність і назви профілів навчання у старшій школі:

·         профіль «Українська філологія» філологічного напряму – 11 клас;

·         профіль "Математичний" – 10  клас.

12. Умови зарахування до профільного класу: бажання учнів та батьків.

13. Програма допрофільної підготовки:

·         спецкурс «Юні мовознавці»;

·        факультативи «Школа журналістів», «Хімія в побуті», «Культура мовлення», «У світі поетичного слова»,  «Цікава орфографія», «Історія давнього українського письменства»;

·        додаткові заняття з української мови, англійської мови, математики.

14. Особливості організації профільного навчання: діагностико-прогностична основа профільного навчання, вивчення матеріально-технічної бази, кадрового та методичного забезпечення, методичний супровід учителів (ФОКУС-група «Профіль»), психолого-педагогічний патронаж учнів профільних класів.

15. Результативність профільного навчання.

Вступ випускників до ВУЗів за профілями:

·         2011 рік – 38 %;

·         2012 рік – 35 %;

·         2013 рік – 30 %.

 

 

 

Результативність участі в інтелектуальних змаганнях: